עו״ד תאונות דרכים

תאונות דרכים מתרחשות כל הזמן ובכל כבישי הארץ. הרוב מסתיימות בנזק מינימלי אך לא מעט מובילות לפגיעות פיזיות ונפשיות כשבמקרים מסוימים התוצאה היא פטירה של אחד או יותר מהמעורבים. הדרך להתגבר על הפציעות יכולה להיות ארוכה ולא פעם גם יקרה. עו״ד תאונות דרכים בא לסייע לנפגעים לעמוד על הזכויות שלהם ולקבל את הפיצוי המקסימלי.

התפקיד של עורך הדין הוא לבחון את המצב, להגדיר את אסטרטגיית הפעילות ולהוציא אותה אל הפועל. בהתאם למקרה הוא יכול לבקש תשלום מראש או תשלום מתוך הפיצויים שישיג לנפגע. אין אסטרטגיה אחת שנכונה לכל המקרים וזאת כיוון שכל תאונה היא שונה וכל פגיעה דורשת טיפול ייחודי.

הגורמים מולם מייצג עו״ד תאונות דרכים

כדאי לדעת כי עו״ד תאונות דרכים יכול לסייע לנפגעים בתאונות דרכים ולבני משפחותיהם בהתמודדות הקשה ולעזור להם לעמוד על הזכויות שלהם. את הייצוג של הלקוח הוא יוכל לבצע בתביעה מול הביטוח, המוסד לביטוח לאומי, הביטוח הפנסיוני ואף מקום העבודה.

תביעה מול חברת הביטוח של הרכב

אחד הגורמים החשובים בכל הנוגע לפיצויים במקרה של תאונת דרכים הוא הביטוח. פגיעות רבות, גופניות ונפשיות, מצדיקים קבלת פיצוי כאשר ההתנהלות יכולה להיות מול חברת הביטוח של בעל הרכב הנפגע או הפוגע. עו״ד תאונות דרכים ינהל את התהליך, ינחה את הנפגע בהוצאת אישורים ככל שיידרש, הוכחות ובמידת הרלוונטיות יפנה אותו לרופאים מומחים לקבלת חוות דעת נוספת שתסייע לתיק. חשוב מאד לעבוד במקצועיות, קפדנות ודייקנות כדי לקבל פיצוי מקסימלי.

תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי יכול להיות אחד הגורמים שעורך הדין ימליץ לפנות אליו. המוסד יכול לסייע בקבלת פיצוי חד פעמי, תשלומים קבועים ושניהם. בהתאם לאופי התאונה, התוצאות שלה והאם היא נכנסת תחת הגדרה של תאונת עבודה או לא, אפשר יהיה להחליט האם וכיצד לפנות אל המוסד לביטוח לאומי. יש לציין כי במקרים של פטירה בשל התאונה יכולה להיות מוגשת תביעה לקצבת שארים.

תביעה מול גורמים פנסיונים

לצערנו תאונת דרכים יכולה להוביל לאובדן כושר עבודה ונכות לצמיתות. במקרים אלו יכול להיות שיהיה נכון להגיד תביעה מול הגורמים הפנסיונים. היום כל עובד מחזיק בביטוח פנסיוני ובתוכה ישנו כיסוי הנוגע לפנסיית נכונות. יכול להיות שיהיה נכון לבצע מהלכים מול גורם זאת וכמובן זאת בהתאם למצב של הנפגע ולבחינת האפשרויות העומדות לרשותו.

תביעת מקום העבודה

עו״ד תאונות דרכים יכול להפנות את התביעה למקום העבודה וזאת במידה והיא יכולה להיכנס תחת הגדרה של תאונת עבודה. אם התאונה התקיימה בדרך למקום העבודה, בחזרה ממנה או במסגרת נסיעה הקשורה אליה, יש לבצע תביעה למקום העבודה. גם כאן במידה והתאונה הסתיימה בפטירה, ניתן להגיש תביעה בשם השארים. ההתמודדות עם תאונת הדרכים מחייבת מקצועיות כשהכתובת המקצועית לפנות אליה היא https://dlawyer.co.il/

Close up lawyer businessman working or reading lawbook in office workplace for consultant lawyer concept.